Long Time No See

Det var längesedan jag skrev här på bloggen… Men nu tänkte jag ta upp en viktig händelse i mitt liv – Jag flyttar till London om en månad för att plugga musikalteater! Gah!

Den sjätte September lyfter mitt plan mot London, med mig ombord förhoppningsvis. Just nu har jag inget boende men det kanske löser sig (?) Känslan av att alltid kunna komma hem igen är i alla fall lugnande och det enda som är riktigt säkert i min tillvaro. Allting bara löses upp, allt som jag visste och allt som var säkert. Min vardag är en blandning mellan jobb och oro, däremellan tänker jag bara på den kommande flytten. Vännerna flyttar, min familj flyttar och jag flyttar. Helt plötsligt känner jag mig helt ensam med mina problem.

Jag är så rädd och nervös att jag inte ens har tid att vara taggad. Jag är mest orolig för att allt inte ska lösa sig, att jag inte kommer ha någonstans att bo, inga vänner osv. Men nu får vi lov att hålla alla tummarna i världen!

Leave a Reply

