Då var det packat och klart… typ…

Nu är två resväskor packade och redo för flytten mot London. När jag går in i mitt rum så är känns det underligt att majoriteten av mina grejer är kvar. Mitt rum ser fortfarande innebott ut, vi har så mycket grejer i våra ägor idag…

En väska väger 15kg och andra 20kg och eftersom väskorna i sig väger 5kg var så kallar jag mig duktig på att packa lätt. Ändå så väger de några hg mer och jag hoppas att det inte gör någonting eller att innehållet magiskt blir lättare när jag drar igen väskorna. Kommer i vilket fall som inte komma hem på ett tag men det löser sig nog. Allt jag kommer på att jag glömt kan jag ju köpa nytt där så länge pengarna finns (vilket de egentligen inte gör).

Från ena äventyret till det andra så nu bjuder jag på en bild från Tyskland.

Tyskland

Leave a Reply

