Då sitter vi här bland vägglöss och smuts…

Nämen skämt åsido. Rubriken var i ärlighetens namn vad jag hade förväntat mig av detta hotell efter skräckrecensioner på TripAdvisor, blev dock tack och lov glatt överraskad. Detta ska vara mitt hem för den kommande veckan och trots att det är litet så går det väl an. Så här ska jag sitta, i ett klorluktande rum med rosa väggar, oisolerade fönster och ostädat element. Men det ska nog gå bra, så länge inte färgerna, de jobbigt bleka lampskenet och pratet från gatorna driver mig till vansinne.

Imorgon ska jag dra mig ut på vägarna och försöka öppna ett bankkonto, skaffa mig ett brittiskt mobilnummer och även hitta ett jobb… vi får se hur detta ska gå. Xx

City View Hotel

Leave a Reply

