Banken vill inte ha mig…

Ingen bank i London vill ha med mig och göra. Allting här är en ond cirkel och jag vet inte i vilken ände jag ska börja. Just nu är det mest det administrativa som tar tid och plats i mitt sinne men förhoppningsvis så löser allt sig så fort jag fått skriva på kontraktet för boendet… förhoppningsvis. För här i London går det inte att lite på husägare, de kan dra sig ur och sälja till sin kusin dagen efter överenskommelsen, true story.

Idag har jag inget gjorts förutom London, känns som en vandrat alla gator kring Soho. Hann till och med ut en sväng till Camden Market och bara tittade, på både människor och ting. Xx

Throw Back till en samling fina individer jag då inte kände särskilt väl men nu saknar och önskar allt gott.

Under the yellow tree

Leave a Reply

