Att vara överorganiserad.

Idag har jag fixat mig ett National Insurance nummer vilket är ett steg på vägen. Bankkontot har jag inte fått tid att få öppna förrän om en och en halv vecka. Men min tillvaro tar sig, någorlunda. Men ändå så är det så mycket jag behöver få gjort och jag skriver samma to-do-list varenda dag bara för att jag vill veta vad jag gör, överorganiserad som jag är.

Shakespeare var lugnare igår kväll och somnade till och med på den mest riskabla möbeln i huset-den uppblåsbara soffan. Det gjorde ont i våra hjärtan när vi blev tvungna att stänga ut honom inpå småtimmarna innan vi gick i säng, han satt och jamade vid altandörren i en halvtimme efteråt. Xx

Leave a Reply

