Lite för mycket.

Livet är lite för fullspäckat, försöker pressa in både socialt liv, träning, arbete och dess jobbutbildningar på en gång. Har i alla fall nu brittiskt bankkonto efter mycket om och men. Dessutom så har vi nu varmvatten. Vi hade en pump som inte var fixad och därför misstänker vi att den begärda besiktningen av huset innan inflyttningen var en stor fet lögn…

Lördagen spenderades med modern och systern min som var på besök. Kan nu tacksamt säga att jag har möbler i mitt rum, kommit upp från golvnivå och även äger några påsar saltlakrits. Lördagskvällen/Söndagsförmiddagen blev spenderad hos klasskompisarna Connie och Shelly med twister och trevligheter.

Dessutom så har min vecka på Instagramkontot “Kvinnohat” börjat och jag är faktiskt grymt taggar. Hade nästan glömt bort det till helgens email med inloggningsuppgifterna påminde mig. Xx

Fann denna låt som precis beskriver min känsla varje gång vi sjunger i klassen. Bortsätt från det hörbara auto-tune så älskar jag den:

Leave a Reply

