När pommes räddar dagen.

Jag jobbar på det… på att bli bättre alltså. Det är liksom inte så lätt som det verkade vara från början. Allting blir lite mera som att trampa vatten… väldigt segt vatten…

Stängde på puben idag så klockan gick över på småtimmarna innan jag kunde börja traska hemåt. Eftersom Sarah också jobbade ikväll svängde hon förbi på hemvägen och väntade tills jag var klar med städningen. Vi tyckte att det vore en bra ide att köpa pommes med ost från kebab-stället efter gatan och våra natt-cravings höll med. Så där gick vi, bartender-buddies som just stängt respektive pub, med pommes-lådorna i händerna längst efter en kylig gata i London kl halv två på morgonen. När vi kom hem satt vi i köket i ungefär en timma och roade oss med sociala medier innan vi insåg att vi kanske borde gå i säng. Men såklart så ligger jag här med datorn i knät och ögonlocken lika stängda som mina gardiner-alltså inte alls.

En liten bild som jag tog under en liten bro i den lilla staden jag växte upp i. 

Graffiti

Leave a Reply

