Walking in a winter wonderland.

I torsdags hade vi vår “End Of Term Show” då vi visade upp tre dansnummer, tre musikalnummer och en theatre-ensemble-piece. Av någon anledning var jag så lugn att jag hade slutat bry mig. Fast alla andra hade haft melt-downs dagarna innan och deras stressnivåer var så höga att de hade bråkat och det hade skapats intriger. Jag förstår inte hur det gick till men tack och lov så var jag utanför allt det.

Igår vandrade jag genom en julmarknad i Hyde Park med vänner. Det var vackert, ljusslingor och karuseller, marknadsstånd och massa matvagnar. Gav julstämningen jag saknat. Vi hade en trevlig kväll som slutade på en pub innan vi tog tåget hem till Bromley. Xx

 

Leave a Reply

