Efter en hektiskt dag, äntligen påväg hem.

Idag bar det av mot en audition. Kan ju börja med att säga att det inte gick som planerat. Genomtänkt gick jag i säng tidigt för att vara utvilad. Men istället vaknade jag mitt i natten och stirrade upp i taket i två timmar innan jag somnade om, djupt denna gång så jag sov över min väckarklocka. En halvtimma innan min audition började vaknade jag upp i panik, sköt som en raket upp ur sängen och lyckades hinna med rätt buss. Utan frukost och med en smiksession i bussen så andades jag ut tills jag insåg att bussen skulle bli sen då den fastnade i Londons morgontrafik, så jag ringde och sa att jag skulle bli försenad. Nästa händelse var att google hade sagt att jag skulle av på en hållplats som inte fanns så jag åkte tjugo minuter förbi där jag skulle av. När jag insåg att någonting var rejält fel hoppade jag av och tog en buss tillbaka igen. Väl vid rätt ställe ringde jag och sa att jag stod utanför men att dörren var låst… nähe, de har två tydligen byggnader och jag var vid fel och var tvungen att gå tjugo minuter till. Väl där var jag inte direkt i ett fokuserat sinne och auditionen gick i det spåret, skitbra Julia… Och utan frukost och med tre timmars hård danslektion så ville min kropp inte hänga med och svimfärdig kände jag mig mer än en gång.

Nu sitter jag i alla fall på flygplatsen påväg hem. Trött men glad. Jag längtar efter snön, familjen och alla vänner så att det riktigt värker i kroppen och det inte bara på grund av dagens bravader. Vi ses! Xx

IMG_2720

Leave a Reply

