London… Hej igen.

Med vemod men samtidigt lättnad att allt känns bekant är jag tillbaka i London. Det märks att det är en storstad när gatorna är fulla, butiker öppna till senare än 6pm och när någon skriker på en person som blockerar rulltrappan genom att stå på vänster sida.

Solen sken, någonting som gjorde London fint. Jag gillar London, det är vackert, mycket att göra och många möjligheter. Ändå känner jag mig mer instängd och utan framtid här än hemma i Sverige. Tack till alla underbara som hjälpt mig läka en smula nu när jag varit hem i två veckor.

City View Hotel

Leave a Reply

